ogrodowe migawki - początek lata 2016

Chciałabym udokumentować jak nasz ogród się rozwija. Nie wiem czy mi się to uda bo zdolności fotograficznych raczej  nie posiadam. Ale spróbuję.:)

W ogrodzie ma przeważać zieleń (wiem, mało oryginalne} i biel. Nie chce wprowadzać innych kolorów, chociaż już wkradło się trochę różu. Ale nie mogłam się oprzeć.
Jakieś elementy dekoracyjne jeśli się pojawią-  to będzie to kamień, metal , drewno - jak najbardziej naturalne.

Zobaczymy czy uda mi się dotrzymać tych zasad.


















Komentarze

  1. Wooow! to najpiękniejszy ogród jaki widziałam! gratulacje! ile trwa doprowadzenie ogrodu do takiego stanu? dla przykładu powiem że mój ogród wygląda jak pobojowisko ponieważ dopiero kończymy budowę:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam! U nas także było pobojowisko :) Wprowadziliśmy się w 2012 roku a ogród zaczęliśmy "robić" w 2013 więc ma już 3 lata. Pozdrawiam







































    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz